Tuesday, January 10, 2006

yeah man. krämbruna dojor gör susen.


highfives! krämbruna dojjs. nice shit!

Skulle vara skoj med ett par nya skor, men det börjar gå mig åt huvudet.


egentligen behöver jag ju spara till saker. men till vad?

typ till en fjällenresa med bärs och fikakorgar! yes tack gärna.
tycker vi fixar det med tjejerna. eller trion maybe? vapendragare funkar ju bäst.

fast. ja, jag vet. helst vill jag åka till the eiffeltower och hångla upp min älskade
på gatorna i montemartre! mest av allt vill jag ha mina creamcolouredshoes och
hålla dig så hårt jag bara kan i handen, och flygflygflyga iväg!
baby, I'll say highfives to that.

Men just nu .. just nu måste jag lugna ner de 97 procent av min kropp
som trånar efter nytt tyg och sula. aww. give it to me baby!


Allt för den här gången. Nästa gång ngt faller mig in, så hör ni från mig!
tills dess Over and out!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home