Thursday, October 05, 2006

jag vill, så hemskt.

sitter hær i nørge och letar boende. thats right ladies and gentlemen ..
ingenstans att ta vægen. vi ær hemløsa,næstan iaf.

men det ær væl en rætt fin stad och sådær ..
tror jag.

inte fått napp på jobb æn heller, inte før att vi har søkt så
øvermycket. men anyway ..

finns inte så mycket att sæga alls før tillfællet .. faktiskt.
jag vill fortfarande hem, men det tjænar ingenting till, alls.

jag ær bara så orolig och avtrubbad.
som nær man hållit hænderna i snøn før længe,
och inte kænner det varma vattnet nær det kommer
och ska liva upp en igen. halva jag ær førsvunnen ..

men det ær før tidigt før att åka hem och hitta mig sjælv.
det låter kontigt, jag skulle ju kunnat åka till oslo før
att gøra just det .. men det fungerar inte så.

Dalai Lama sa en gång att vårt medvetande och våra kænslor
inte ær samma sak och vi behøver dærfør inte påverkas
av hur våra kænslor ter sig. Men det verkar inte funka på mig ..

teorier brukar oftast låta bra, værre ær det med verkligheten ..
mycket jævla værre.

jag vill bara hem,
och jag vet varfør så væl.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home