Wednesday, August 30, 2006

GRRRRRRR!!!


jag drömde om den där mannen igen! har försökt lugna ner mina nerver och känslor, men inatt så tog de över .. och jag sov så jävla skönt!
Jag träffade honom på en pub,fallman var med .. sen är det rätt suddigt. Jo, just det .. han var min privatlärare innan jag träffade honom (igen?) på puben! kmmer inte ihåg vad fan han skulle lärt ut .. gymnastik kanske? Höhöhö, nu får du ta och lägge av!

sen på puben så pratade jag lite med honom .. men jag tror han var mer intresserad av fallman. fuck you! (flåt soldaten) men jag tror inte han hade rakat sig på några dagar .. (på kinden förhelvete!) för jag har för mig att jag gned mig mot den ett par gånger. det kanske var efter jag hade fått några konstiga piller av ´en. Läskig männska det där .. but yet so addictive!



grrrrrrr.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Sanna, du är sjuk.
Men, men, kommer thorsten spela i norge lovar jag att följa med, bara vi slipper bandet :P

10:58 PM  

Post a Comment

<< Home