Wednesday, March 07, 2007

inte speciellt bra pa geografi.

Sleep on my shoulder, i wont wake you even if my back turns all crooked
and I have to walk with a limp for a week
Ill make you soup, and none of that kind you get in a jar
cause I know you dont like those

jag vet att det ar galenheter. jag ar dum och befangd.
men du vet val att jag gor som det kanns och inte tanker efter sadar som man ska.
jag ar inte klok eller sot. jag ar inte speciellt bra pa geografi eller att
rakna langre an vad man ska ha tillbaka for korven om du lamnar fram en hundralapp.
men jag ar nagon. och jag kanner som fan, och det kanns just nu.
ingen nyhet,eller hur?
men det ar sa det ar. jag saknar annu mer nufortiden, visst dyker minnen upp hela tiden
om dig bakifran pa vag till toaletten nar jag ligger kvar och vantar, dina hander runt min midja eller
din hand i min. men det ar inte det just nu. jag langtar efter dig, efter en sa himla valbekant rost,
efter dig, for det var sa lange sen nu. som nar man langtar efter sina foraldrar.
nagot valbekant som fatt en sa glad en gang. det skulle sakert gora hemskt ont, men jag saknar dig.



3 Comments:

Blogger KK. said...

allting handlar om att kämpa. kämpa mot känslor. kämpa mot allt. men allt är inte så mycket gentligen.

10:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

älskar hello saferide! texterna är underbara. och nu är ni hemma, så nu får du dina köttbullar :P vi måste ses nån helg när jag är hemma, filmis är vi bäst på! med mig är det finemang. det är mycket plugg, men än så länge funkar det! hur är det med dig?

4:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Good words.

2:35 PM  

Post a Comment

<< Home